The one and only Cookie.

NU SKRIVER JAG INLÄGG MOTHERFUCKING 100!!!!! SHEAAAAT MANNEN! Det är rätt sjukt ändå att jag har bloggat så mycket. Fast egentligen har jag inte det, det beror på. Ja menar i juli så skrev jag bara ett enda inlägg. Men jag säger ändå grattis till mig själv nu när jag är på inlägg hundra. Jag är fett med najs.

Idag skulle jag egentligen till skolan men försov mig som vanligt så det var ingen idé att åka dit. Nu förtiden så sover jag sjukt gött och det finns ingenting som kan väcka mig! Skulle egentligen haft prov idag på intelektuella funktionshinder dvs damp, adhd, autism, tourette syndrome, dyslexi med mera. Jag har pluggat rätt bra på det så det var synd att jag missade det men jag får förhoppningsvis en ny chans! Imon ska jag iaf till skolan, eller jag måste dit. Har prov i sex och samlevnad och betyget på provet gör halva betyget i kursen så det är rätt viktigt. Ska även ringa till min handledare imorgon med tanke på att jag börjar min apu nästa vecka! Ska bli gött som fan att göra något istället för att gå i skolan, och man har rätt bra tider på äldreboende också. Man börjar typ 8 och slutar 2, eller börjar 2 och slutar 9. Ska försöka fixa så att jag slipper jobba helger för det har jag verkligen inte lust med. Men det bästa av allt är att Sebbe jobbar där, så jag får vara med han i 4 veckor! Gud vad jag har saknat den grabben!!!

I natt kollade jag på Twilight! Den var grym!!! Jag älskar den filmen och killen i filmen är rå het. Han är mystisk på något sätt. Iaf, en bra film som jag verkligen rekomenderar. Skulle lätt kunna kolla på den tusen gånger till!

Kakan kom hem till mig idag, vi har kollat på film och haft massa massa myspys! Underbart att vara med dig älskling! Jag är mig själv med dig, jag är trygg med dig. Och om exakt en månad ( minus en dag eftersom kl är över 12 ) så fyller du 20 år!! Jag ska ge dig bästa presenten ever! Du kommer bli hur glad som helst, ja lovar dig! Du är bra, bättre och bäst!

Har inte varit med Sandra idag, cp barn! Imon är det fredag och vi måste leka! Orkar iofs inte supa, eller jag orkar men jag kan inte för jag har inga pengar =( !!! Vi får hitta på något skojskojs! Älskar dig din tönt! bara så du vet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0