Dubbel Brubbel Trubbel. <3

Denna helgen har varit tokig, knas och askalas kul. I fredags var jag hos Marcus och söp en hel del, cool är jag! Sen kom sötful Linnéa dit, har inte varit med henne på år och dar. Jag hade kul den kvällen, visst det hände lite saker som inte var lika skoj men för det mesta var den bra. Kalle gick med mig hem och vi sov hos mig. Dagen efter var vi hemma hos mig hela dagen och hade myspys. Sen tog vi promenix hem till sötful Linnéa. Vi spenderade några timmar där och hade riktigt roligt faktiskt. Vi gick hem vid 5 tiden på morgonen. Söt Rufus följde mig genom det läskiga mörkret, och det slutade med att jag hade på mig hans mössa när jag kom hem till Kakan. Så rufus och tomten kom och hämtade mössan förut!

Har varit hos Kalle hela dagen, massa myspys. Vi såg valkyria men den var krånglig och jag förstod inget. Men det var mysigt att ligga i hans famn. Och du Kalle, sry om jag varit grinig idag men jag har haft mega ont i magen! Inte meningen att det ska gå ut över dig kakan!!! Förresten så vaknade jag kl halv 10 i morse! Kakans näsa lät som en hel orkester och jag kunde inte sova till det förskräckliga ljudet. Så jag låg och kollade på honom i typ en och en halv timme. Sen ringde hem telefonen och då vaknade kakan och gick upp. Jag somnade massa gott men när jag vaknade var han borta och jag fick panik. Fick känslan av att han hade stuckit och inte skulle komma tillbaka så jag dog typ tre gånger tills jag insåg att han var där uppe och duscha eller något. Helt sjukt. Jag fick även min efterlängtade överraskning! Och så fick jag varm choklad. Har nämligen haft ont i halsen massa denna natten och det är jobbigt för jag har hostat och massa sånt jobbigt. Förresten så har kakan lovat mig att jag ska få ta en bild på han i bara jalingar och ha som bakgrund på min mobil, rätt ska vara rätt! <3

Nu är kl 1:00 på natten och dom flesta sover för dom ska till skolan och sånt imon. Jag kan däremot inte sova, och det känns som jag ska dö så Broob är påväg hit för att hämta mig. Vi ska äta mat och kedjeröka tills vi får stånd. Han loggade ut nu och nu har jag ingen att prata med så jag hoppas han snabbar sig.

Det är rätt tjäckt ändå, min katt lärde sig att knulla idag. Han har typ stått på mig och satt på en hona, alltså dom har typ knullat på mig och sånt. Värsta porr här inne. Dom har knullat tre gånger och nu sover dom som stockar. Alltså anledningen till att jag skriver det är för att jag alltid trott att min katt är bög för han fattar inte hur man knullar, så nu är jag glad för hans skull faktiskt!

Nu orkar jag inte skriva mer, kanske skriver sen efter mitt äventyr med brubbel. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0