So what?

Sitter och kollar på när Maria flummar med katten. Hon kammar den, han tycker det är skööööönt. Fast han skriker väl till som en fjolla lite då och då! Alla säger grattis till loppan, för hon har kattbebbar i magen! Det är hennes första kull, duktig flicka!

Jadu, vad har jag gjort idag?
Jag har varit på möte i skolan, EVK ( Elev Vårds Konferans ) = Möte med rektorn, studiehandledaren, soc och fostermor.
Vi pratade om min höga frånvaro som för bara denna terminen är uppe i 55%. Får ig i nästan alla ämnen. Men i trean ska jag gå individuell inriktning, då får jag plugga ikapp dom ämnena jag har ig, och jag får även ämnen från psykiatri inriktningen. Så även om det är åt helvete så går det nog bra till slut!

Imorgon börjar min APU! Jag har längtat som fan. Det är sjukt gött att slippa skolan och jobba istället. När jag har apu så kämpar jag mer, jag går dit varje dag och jag är alltid där i tid. Jag har kul samtidigt som jag kämpar mig igenom, när jag kommer hem är jag helt slut och sover hur gött som helst! Så det är helt underbart. Och Sebbe jobbar på samma våning!! Det kommer bli toppen på snoppen!

Har även varit med Magnus en stund idag, vi har inte gjort så mycket. Han hämtade mig hemma så åkte vi hem till honom. Kollade på en störd film som heter sexdrive tror jag. Den var iaf helt sjuk! Sen körde han hem mig, och nu har jag typ suttit och slappat i storarummet sen kl 22! Har snackat massa skit med fostermor. Men nu orkade jag inte med henne mer så nu sitter jag här på mitt rum med Jolly och Divan. SlickSlickSugSugPillPullKnull är mitt nya motto. YEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Jag har sjukt tråkigt segt booooring! Ska typ kolla någon ful liten film och slappa jääärnet. PUSSGODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0