En helt vanlig tråkig fett ovärd måndag.

Yeaaaah sitter och fular mig i alex rum på hans lilla efterblivna dator. Han sitter på sin dator och snackar med någon bög på msn. Vi har as tråkigt och vill typ till shell tuve. Vi försökte mecka med oss broob men han är sjukis. Och han vill inte svara oss längre, varken på msn eller när vi ringer!

Igår sa brubbel till mig att jag hädanefter måste skriva något om honom i varje blogg inlägg. Så jag får väl hålla mitt löfte till honom. <3

Idag har ja varit hemma ifrån skolan. Har varit lite sjukis. Har skit ont i halsen och får sån jävla ret hosta eller vadfan det heter. Sandra kom hit efter skolan, hon hade med sig chips och fanta. Och bara så du vet Sandra, jag dricker upp fantan nu, mums! Vi kollade världens knasigaste film ever. En skräckis som hette the unborn eller likdande. Den handla om en ful liten jävla unge som var död typ och så var det en ännu fulare unge som typ döda sin lillebror eller något, han var sjukt läskig och jag ska avliva han! SÅDESÅ! Sen typ kolla vi tant action på tv, alltså glamour/JUDY/Doctor Pill. Efter det hämtade marcus oss, vi har typ glidit runt lite med hans bil. Sen åkte alla hem och nu sitter jag här. Rolig dag, hehe, not. Förresten! Kalle åkte med mig till min hållplats när marcus skjutsade hem oss, så satt han där med mig en stund, sen följde han mig ända ända hem till dörren! Vilken gäntleman! ( eller hur det stavas)

Har redan sjukanmält mig för morgondagen. Orkar inte anstränga mig, min hals dör och jag är efterbliven i skolan om jag går dit om jag har ont. Vet inte riktigt vad som händer nu iaf, ska förmodligen tvinga alex att kolla film med mig!

Johanna Hallberg <3 Karl Andell



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0