Snusmumeriken. <3

Är hos Janni. hihi.. Jag och Maggi frågade nyss grannen om en toarulle, han måste trott vi var dumma i huvudet. Janni står och fixar sig för vi hade tänkt dra ut en sväng och leka rövare! Skall sova hos Janni i natt och ha trevlig tjejkväll med dessa två töser.

Gaaaaah, jag kan ej beskriva hur mycket du betyder för mig. Det gör ont i hjärtat när jag skall säga hejdå till dig! Jag blir så jävla glad varje gång jag är med dig. Du är den bästa, den finaste, den mest underbara, den snyggaste, den mest dampiga älsklingen jag någonsin träffat. Min alldeles egna snusmumerik! Du är så grymt bäst älskling. Jag vill vara din jämt jämt jämt. Finns ingen som älskar dig så som jag gör. <3

hihi peace out =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0