- Lördag kväll.

Jag kan inte sluta skratta. För ni tror verkligen att jag bryr mig om vad ni gör, sanningen är att jag skiter i vilket. Lämna mig ifred bara. Jag vill inte ha med dig att göra, så varför skriver du konstiga sms? Varför försöker du få mig att bry mig? Du är en patetisk människa, och att du inte ens inser att du bara blir utnyttjad, haha. Trodde inte att du var så korkad. Men det är ofta man tror fel! Är glad för din skull.

Har inte gjort ett skit idag. Bara legat och kollat film med Janni hela dagen. Härligt att bara ta det lugnt, jobbigt som fan med halsen fortfarande bara =/
Hoppas att det är bättre imorgon iallafall. Imon skall jag till min storasyster och rensa ut dom sista av min mors saker. Kommer förmodligen inte spara någonting, slänger allt. Vill inte se det ens. Onödigt.
Klockan är inte ens mycket just nu och egentligen har jag fortfarande hela kvällen på mig, men jag tror inte att det kommer hända något speciellt så jag tror att jag bara kommer sitta inne hela kvällen.

Men jag sov massa förut så jag är inte trött så jag kommer nog inte somna på ett bra tag. Får väl fortsätta kolla film helt enkelt.

Jag förtjänar det bästa, och jag ger mig inte förän jag får det jag förtjänar. Varför skall jag nöja mig? Skall någon vara med mig så skall den personen kämpa för mig, bara mig.
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0