- Lördag.

Nu var det ett tag sedan jag bloggade. Men det har inte hänt någonting ändå. Jag har legat sjuk i en vecka och det är ju inte så intressant att skriva om.
Men igår var det fredag. Jag och Janni började dricka lite öl hemma innan vi gick hem till Marcus. Hos Marcus var Kenny, Agge, Sibella och en som heter Sandra. Men efter en liten stund så kom Sebbe, Johan och random. Och sen kom massa fler. Jag hade faktiskt roligt där. Jag och Sebbe dansade som vanligt, haha. Sen skulle alla dra därifrån. Då satt jag i någons bil och skulle åka till Johan men jag hoppa ur bilen igen och stack till Tuve. Issa mötte mig på hennes hållplats sen gick vi hem till henne och slappa resten av kvällen/natten. Vi somnade vid nio i morse. Haha det fulaste alltså. Jag hade världens halsbränna hela natten och morgonen och när vi precis skulle sova så spydde jag i Issas säng, nog gott.

Agge och Janni kom och hämtade mig hos Issa vid tre tiden. Då åkte vi hem och slappa. Nu ligger jag och Janni och kollar på film. Agge har åkt till orust med Packe, Sebbe och dom. Dom skulle på någon rockabillysak.
Idag fyller carro 18 så hon skall ha fest. Jag hade gärna gått dit men jag har fortfarande halsbränna och min mage mår verkligen inte bra. Kanske drar dit en liten stund senare.

Nä nu skall jag fortsätta att kolla på filmen.
Peace out =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0