- söndag.

Jag har inte skrivit i min blogg på en hel vecka. Galet. Jag brukar faktiskt skriva mer ofta än såhär.
Sandra påminde mig precis om att jag ens har en blogg, för hon vill liksom ha någonting att göra och det vet jag att även Mattias vill.

Saken är den här.. Många stör sig mycket på det jag har gjort, att jag valde en kille före en vän. Men jag har upptäckt att den personen som jag kallade som vän inte ens var en vän. Jag kommer aldrig säga att jag gjorde fel i mitt val, för jag har det så sjukt underbart med honom. Vissa försöker förstöra det vi har, men trots era försök så lyckas ni inte, det måste kännas sjukt ovärt då eller? Det har varit en berg och dal bana för oss, det har gått upp och ner hela tiden.. Mest ner tyvärr. Men nu har det ändrats, nu går det bara uppåt. Jag vet att det inte varit lätt för någon det här, inte för mig heller. Men gjort är gjort och jag trivs med mitt val. Jag hoppas mina vänner förstår någon dag att det jag gjorde faktiskt inte var fel. Jag har försökt förklara men det finns helt enkelt ingen som orkar lyssna. Jag pratade med Sandra häromdagen däremot och förklarade hur det känns för mig, och det såg ut på henne som att hon förstod. Ungefär sådär att en lampa tänds över huvudet när man fått en idé, typ så såg hon ut. Jag tycker väldigt mycket om Erik, och man kan inte hjälpa eller ändra på sina känslor eller hur? Ni kan fan inte begära att jag bara skall skita i allt det här, dra ett sträck över det som att det aldrig har hänt? Har ni ens sett hur lycklig jag ser ut när jag är med honom? Nej det kan ni ju inte ha gjort eftersom ni har valt att inte träffa mig nu. Men det gör jag, jag är hur lycklig som helst. Och detta var mitt val, och jag tänker inte ändra på det. Jag vill vara med honom, och jag skall vara med honom. Punkt slut.

Just nu har älsklingen duschat och jag har suttit och skruvat med någon makapär som han skall ha under datorn. Typ en fläckt, vi har den under datorn nu så den inte blir för varm.

Idag vet jag inte vad vi skall göra, men jag måste lägga mig i tid för jag skall till läkaren imon kvart över 8, säkert skoj. Men Hans har sagt att jag får vara ledig hela dagen imon bara för det, jippi.
Näääää nu orkar jag inte skriva mer, sandra får läsa nu!
Peeace out.

Kommentarer
Postat av: Maaaaaskiii

Tycker du skall uppdatera din blogg lite oftare. :/

2009-10-16 @ 10:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0