- Söndag kväll.

Kollar jurassic park med Andreas. Rätt roligt faktiskt, har inte sett den sedan jag var liten och jag kom på för en stund sedan att det är först nu som jag förstår vad dom säger i filmen eftersom jag inte har kunnat läsa dom gångerna jag såg den när jag var liten. Galet så in i helvete.

Har bara tagit det lugnt idag. Spelat tvspel och nu kollar jag film. Härligt. Skall upp kl 10 i morgon, så det är inte för tidigt iallafall. Jag tycker att det är bra att man får börja sent på måndagar.

I slutändan vet man vilka som är ens riktiga vänner, vilka som ställer upp till 100procent. Man vet vilka man kan lita på och vilka som inte skulle göra än illa. Man vet vilka som bara vill ens bästa till varje pris. Jag har alltid trott mig veta vilka som är mina närmaste vänner, men om sanningen skall fram så är det inte en enda av dom jag trodde. Det förvånar mig faktiskt att det finns så bra människor som jag har hittat i mitt liv, som finns där för mig. Så fina, så genom snälla. Två personer, som jag kan prata med om allt. Två personer som har fått mig att må sjukt bra när jag annars hade mått dåligt. Två personer som borde få varsitt pris för att dom slår allt. Två personer som definitivt är värda att nämnas. Och mina alldeles egna två favoriter heter Janni och Mattias. Tack för att ni finns!

Peace out.

Kommentarer
Postat av: janni

Tack för att du finns johanna! du är bra och jag tycker verkligen om dig vännen. Du vet att du alltid kan prata med mig, finns här för dig föralltid <3

2009-10-22 @ 18:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0