- Söndag.

Igår gjorde jag ingenting. Jag var bara hemma och tog det lugnt. Kollade film halva natten. Erik kom hit igår och kollade film med mig, han sov här också. Söt.
Förut åt jag pizza, sjukt gott. Men jag hade inte ett öre på mitt kort. Jag gjorde kontoutdrag men jag har fortfarande ingen aning vart mina pengar tagit vägen. Mitt studiebidrag har gått till min vårdnadshavare så det får jag iallafall imorgon. Efter pizzan så körde vi Janni till färjan. Och efter det så åkte vi hem. Så det enda jag gjort nu är att kolla tv och sitta vid datorn. Vill göra något! Gah, det är storm ute ens. Nästan iallafall. Jag blåste iväg när jag var ute och rökte, sjukt var det. Och trött är jag, gäspar hela tiden. Men om jag somnar nu kommer jag inte kunna sova i natt.

YEahyeah, kanske bloggar mer senare.
Peace out =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0