- Tisdag natt.

Jag vill inte bli utsatt för det här. Jag låter grymt egoistisk men det här påverkar mig också, väldigt mycket. Hela tiden händer det saker, det är aldrig lugnt. Jag får aldrig bara njuta.. Jag måste hela tiden kämpa och kämpa. Mitt hjärta slår alldeles för fort, jag är jävligt orolig. Min mage vrider sig ut och in. Hur fan kan du med!? Det måste ju betyda att allt du sagt är skitsnack. Varför vill du lämna mig? Du får mig att tveka på vad jag känner. Först får du mig att tro att jag är världens bästa, att du älskar mig och vill vara med mig. Sen får du mig att tro att jag är sämst och förtjänar allt det här. Jag har ingen aning om vad jag skall tro på nu. Jag har ingen aning om någonting.


Idag har jag varit med Sandra. Vi har varit i stan och gått runt länge och haft mysigt. Vi åt på Lydias och mös. Sedan åkte vi till Issa för att lämna tillbaka hennes hemska skor som jag har lånat, usch jag hatar dom. Har världens stöörsta blåsa under foten. Agge och Sebbe kom och hämtade oss. Vi åkte hem till Sandra så att hon kunde hämta sin dator, sedan hämtade jag min. Lan hos Sebbe idag nämligen.. Haha Agge och Sebbe sover som stenar. Som vanligt är jag och Sandra vakna. Men jag hade tänkt sova efter jag har skrivit färdigt. Skall till körskolan imon så då vill jag inte vara helt död. Skall leka med Sandra idag också. Vi vill spela laserdoom men vi får se hur det blir med den saken.

Nu skall jag kolla min bilddagbok och min facebook, sen skall jag lyssna lite musik som jag fått utav Kenny. Och efter det skall jag nana kudden.
Grattis till Johan Hedlund för övrigt.
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Erik <3

Jag tänker aldrig lämna dig för jag älskar dig för sjukt mycket!

2009-10-27 @ 08:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0