- Onsdag natt.

Följ ditt hjärta, slåss för det du tror på...

Jag vet inte hur jag skall klara det här, men jag ger mig fan på att jag skall klara det. Jag älskar dig, du vet det. Du är det bästa som någonsin hänt mig.


Oh Romeo, where do you have you Juliet? Romeo, where is your girlfriend?
You never thought that someone like she comes in your way?

Idag lanar jag hos Sandra. Det är ju lov, söt. Imorgon skall jag till körskolan kl fyra. Efter det skall jag möta Sandra så skall vi åka till Jimmy och slappa och dricka några öl, soft. Haha Sandra har fått mig att fastna för Café world på facebook :(

Hihi jag har hittat typ tusen braiga spelningslistor till spotify! As bra, men det finns så mycket musik så jag kan inte riktigt bestämma mig. Hehe jag sov förut, var as trött. Men nu har Sandra tvingat mig att dricka kaffe så nu är jag lite piggare. AAAh, jag måste kissa. Brb.

Nu är jag tillbaka.. Har varit ute och rökt med Sandra. Fick en myskram av hennes mor också! Och så gosade jag med hennes husdjur. Walla, jag vet inte riktigt vad man skall göra. Får spela några spel antar jag =)

Peace out.
Jag älskar min alldeles egna Erik Andersson <3.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0