- fail.

Ångra aldrig någonting som fått dig att le. Jag hatar att jag älskar dig.

Har inte fått någon bra sömn inatt heller. Men jag har iallafall ätit mycket idag. Min lärare fick flipp när han märkte hur dåligt jag äter så han började tjöta med mig i matsalen, han förklarade att min mage kommer svullna upp om jag inte äter bra och jag kommer bli på väldigt dåligt humör. Så jag åt rätt mycket idag. Ofta en lärare säger sånt till än. Men det känns ändå bra att någon bryr sig.

Tänker fortfarande på dig hela tiden. Fan kan inte mitt huvud börja tänka på andra saker någon gång! Kan allt sluta påminna mig om dig! Jag försöker hela tiden göra så att jag slutar tänka men det håller inte sålänge så jag börjar ändå tänka på dig igen. Dom i skolan pratar med mig hela tiden att jag skall glömma dig, att du inte har älskat mig på riktigt, att du verkligen inte kan inse vad du förlorat. Och det konstigaste var igår då Sandra Ö började prata med mig, hon har alltid tyckt att jag är tyken. Hon sa att hon aldrig har sett mig ångra något jag gjort, aldrig har hon sett mig så nere. Hon sa att hon verkligen märker att jag älskar och saknar. Så hon pratade med mig om hur jag skall göra för att det skall kännas bättre för mig, hon sa att jag verkligen inte får supa mig full när jag är ledsen eller ta droger för du kommer ändå inte bry dig. Hon sa massa saker, och för en gångs skull lyssnade jag.

Förövrigt så blev en tjej påkörd av spårvagnen igår när jag skulle hem från skolan, yeah. Och som vanligt började jag skratta som fan, men alla andra var tysta. Dom måste trott att jag är dum i huvudet. Men det var faktiskt jävligt fail att bli påkörd av en spårvagn.

Nu skall jag kolla tv och må dåligt. Är ensam hemma, fyfan. Hatar att vara ensam..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0