- Grattis Leios!

Kom precis hem från skolan! Har varit en tråkig och onödig dag och jag förstår inte ens varför jag gick till skolan. Jag skulle ha haft tre lektioner idag. Psykiatri, svenska och idrott. Men psykiatrin och svenskan var inställda. Och på idrotten så skulle vi ta skolfoto. Men.. Halldinen och Jojo tvingade mig att komma till skolan kl 10 i morse. Och jag gjorde fan ingenting i skolan! Jojo kom inte förän kl halv ett. Så dom tvingade dit mig i onödan. Och skolfotot blev misslyckat eftersom ingen kom dit, vi var bara 10 st. Så vi skall nog göra om det på fredag.

Så med andra ord, det enda jag gjort idag är att VÄNTA på allt i onödan. Och jag avksyr att vänta på saker..

Nu är min allra bästa vän här! Och hon sitter och sjunger som vanligt. Hon borde vara med i idol!

Janne Läderbög sitter och pluggar religion. Hon vill ha min hjälp men hon skrek så mycket på mig förut så jag vill inte hjälpa henne. Hon är feting koncentrerad.

Sebastian "Leios" Ljungmark fyller 18 år idag! Grattis vännen! Hoppas du har en underbar och rolig födelsedag!

Orkar icke blogga, gör nog det mer sedan.
Peace out.

Kommentarer
Postat av: Janni

därför du va så seg på att hjälpa mig ;) hahha ska inte skrika på dig mer jag lovar (A)<3

2009-09-10 @ 21:45:01
URL: http://jannipannibanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0