- lördag.

Igår var vi hos Patrik. Det var väldigt roligt! Jag och Nellie dansade hela hela tiden! Fast det känns alltid tomt när Sebbe inte är med. Hoppas att han blir frisk snart! Det var roligt folk där och dom flesta var fulla och glada, jag blev jätte full! Fast för en gångs skull lyckades jag hålla mig ifrån att skicka massa onödiga smsa till folk som jag sedan kommer att ångra dagen efter, heja mig.

Jag sov borta i natt och vaknade av att jag fick en delad huvudvärkstablett, gud vad jag älskar att bli ompysslad! Jag fick frukost på sängen också, haha! Jag har spenderat hela dagen med att ligga i sängen och kolla på tv eller sova. Har inte mått särskilt bra, men det var värt det. Kom hem för två timmar sedan ungefär och har suttit i storarummet med Hasse, Bobbo och Vanessa och kollat på dödligt vapen. Har ätit lite god mat så nu ligger jag i min säng och skall kolla en film hade jag tänkt. Var bara tvungen att blogga lite först.

Idag är nog några hos Patrik och några på krogen. Jag kände verkligen att jag behöver en lugn kväll någon gång så idag var det helt perfekt att slappa och ta det lugnt. Har ingen aning vad som händer i morgon, men eftersom det är söndag så antar jag att dom flesta kommer vara trötta och bakfulla. Men det märker vi då!

Nu skall jag välja någon mysig film och krypa ner under mitt varma härliga täcke!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0