- Måndag kväll.

Fyfan vad gött jag sov i natt. Hur härligt som helst var det. Kände mig feting utvilad i morse. Slappt i skolan idag. Började ju kl 12. Erik, Patrik och Issa kom och hämtade mig i skolan. Vi åkte hem till Patrik och när vi kom dit så somnade allihopa framför tvn. Efter ett tag åkte jag, Erik och Issa hem till Issa. Där kollade vi film, den heter year one och var rolig som fan. Fast både Erik och Issa somnade typ hela tiden så dom missade halva filmen. Efter det körde vi en kille till frölunda. Sen träffade vi Mattias och Jossan och stod och tjöta en stund och sen åkte alla hem.

Sandra var precis här och hämtade hjälmen och moppe nycklarna så vi stod ute och rökte och tjöta lite. Söt är hon.
Skall förmodligen sova snart, skall kolla runt lite till på internet innan bara.
Peace Ouuut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0