- måndag kväll.

Det är helt skumt. Msn är helt efterbliven, alla loggar in och ut och skriver att msn är cp. Jag kan inte heller skriva till typ någon, förutom Mask då! Och han kan bara skriva till mig. Det är knasigt. Och han läser min blogg nu, bara så att alla vet liksom!

Jag hade jätte trevligt med Rufus och Erik. Vi var ute och åkte bil eftersom Rufus som sagt har fått sitt körkort. Vi var vid Eketrä och hämta upp någon kompis till honom, en trevlig prick. Sedan körde Rufus mig och Erik till krysset, så hämta vi Eriks bil och sen körde Erik hem mig. Visst, det låter inte så skoj men det var det. Vi var på torget också och lämnade av två söta prickar.

Imorgon börjar jag halv tio. Och jag har bestämt att jag skall gå på stresshanteringen för första gången, galet. Så jag måste gå upp halv åtta. Jag gillar inte att gå upp så tidigt, speciellt inte på tisdagar. Jag hatar tisdagar. Alla hatar måndagar men jag hatar verkligen tisdagar. Dom är sämst och man är alltid övertrött på tisdagar. Nej fy usch.

Jag försökte lägga in massa bilder på facebook förut, det var ca 100 bilder men när det typ var klart så stod det att det inte gick. Fy vad sur jag blev, så jag skiter i det nu. Ingen annan får helt enkelt se dom! HEHE

Nu orkar jag inte blogga mer, har inget mer att skriva och min fantasi försvann för 8 år sedan. Onödigt skrivet det också. Åh, jag är inte ens trött. Jag kommer aldrig kunna sova. NEJ, nu får jag sluta skriva.
Peace out!



Jag uppskattar verkligen er som ger mig så mycket komplimanger nu, jag behöver verkligen det. Ni får mig att förstå att jag faktiskt inte är en dålig person. Att jag faktiskt är värdefull! Ni är verkligen underbara!

I morgon skall jag leka med Nellie <3

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0