- Måndag morgon.

Nu sitter jag här och har fan inte ett piss att göra. Jag har ingen att prata med och ingen att smsa med! Sjukt tråkigt. Janni gick alldeles nyss till skolan så hon bara lämnade mig helt ensam. Jag vaknade kl 8 idag hur pigg som helst, och egentligen skall jag gå upp om 8 minuter, eller då ringer min klocka iallafall. Men jag har duschat och gjort mig fräsh så jag skall inte klaga. Men nu har jag en hel timme kvar tills jag skall gå till bussen och jag vet inte vad jag skall göra under tiden. Jag laddar upp alla bilder från min mobil på facebook men det är rätt segt. Jag har rensat ut allt skräp ur min väska. Haha fyfan, VAD SKALL JAG GÖRA?! Efterbliven är jag. Och så drömde jag givetvis om han i natt, ååååh!!! Och så när jag vaknar så är allt underbart från drömmen borta, säkert kul.

Jag sitter som sagt här i min ensamhet och lyssnar på Johnny Cash. Fyfan vad jag saknar Sebbe när jag hör dessa låtar! Du får för fan bli frisk nu så vi kan supa, dansa och festa jääärnet. Du har fan varit sjuk över en vecka, det är inte normalt! Arg blir jag.

Nä nu skall jag ladda upp en bild på Sebbe bara för det.
Bilden är tagen hemma hos Linus när han hade fest, vi skulle egentligen inte festa den kvällen så jag gick dit utan smink, haha. Men något ( hmm ) gjorde att jag och sebbe kände oss lite mer party till slut så vi dansade jäärnet och hade riktigt riktigt roligt faktiskt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0