- måndag.

Just nu sitter jag och kollar tv, det är bara jag hemma. Vanessa är i stallet hos bäbis. Hasse, Andreas och Janni är hos Ture. Jag orkade inte följa med så jag stannade hemma. Fyfan vad tråkigt det är att vara själv!
Idag började jag med vårddata och vi gjorde varsin powerpoint presentation som vi skall visa för hela klassen nästa vecka och sedan tävla vilken som är snyggast. Lovar att jag kommer vinna! HAHA jag har dom snyggaste bilderna på tex Nellie, Sebbe, Sandra och Janni. Ja, ni är fruktansvärt snygga måste jag säga!

Åh, vad händer idag egentligen? Nellie är typ sjuk tror jag, Sebbe är sjuk och alla är fan sjuka. Jag har inga vänner!

JAAAAAAAA, nu kom dom hem! Nu slipper jag vara ensam.

Grattis till Rufus! Han är duktig och har tagit sitt körkort idag, im proud of you.
Förhoppningsvis skall Erik och Rufus träffa mig sen, eller dom har sagt det iallafall så jag hoppas det.

Jag stör mig, så så så mycket. Grymt jävla mycket stör jag mig. Vad fan har jag gjort som är skillnaden? Varför är det såå mycket värre det jag gjort när andra gjort samma sak? Jag fattar inte det! Och att du säger att jag var otrogen då, fyfan. Det var jag inte alls det! Så sluta tro sånt!

Nu skall jag sluta skriva för jag är arg och jag kanske skriver något som jag egentligen inte menar.
Förresten så var jag och Halldinen tjocka förut och åt massa god mat på donken förut, mys!
Peace out.

Kommentarer
Postat av: sandrew

är jag med? jag vill inte haha :O

2009-09-14 @ 22:47:56
URL: http://vasaduu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0