- Ondag kväll.

Min dag har varit trevlig trevlig. Den började med att jag åkte in till stan och träffade Halldinen, vi åkte till tynnered för att träffa Dadde och sedan Laudinger. Så åkte vi och åt mat, Laud bjöd mig! Söt. Sen åkte vi hem till först Halldinen och sen Dadde. Vi var ute med hans jätte fina Rottweiler som heter Casper. Efter det åkte jag och Laud till Askim. Där träffade jag Pernilla, Linda och hundra till. Så vi gick till fritidsgården. Satt och prata med dom som jobbar där hur länge som helst, dom har saknat mig fett mycket. Sen kom även Christian dit eftersom han bor i Askim nu. Sen kom min favorit Kevin dit! Jag och Linda spelade biljard och jag vann! Ja.. Jag har varit på fritidsgården hela kvällen och när det stängde så körde Laud hem mig och nu är jag här :)

Det var jätte roligt att träffa alla vänner! Linda bjöd mig på fest den 9 oktober, födelsedagfest. Jag har haft massa mys idag. Christer, alltså han som jobbar på fritidsgården sa att dom hade massa bilder på mig på en utav datorerna men någon hade tyvärr tagit bort dom så jag fick inte se dom. Men det var bilder från balen i 8an och när vi målade om inuti fritidsgården.

Jag har svin ont i huvudet nu. Det är inte lugnt en sekund där ute. Haha, alla är lika dampiga som mig!
I morgon börjar jag halv 10, det är gött som fan.
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0