- orkarintemer.

Jag är så jävla dum och jag måste verkligen sluta plåga mig själv. Jag sitter och läser gamla msn konversationer mellan mig och Kalle, jag tror jag börjar lipa snart. Sötast var när du skrev att jag kan trolla med mina ögon... Och när du skrev att du är mitt stöd och skall finnas för mig varje gång jag mår dåligt. Men det var lögn... Du kallade mig tös, din tös..

- Andell, säger. du är bäst i världen !



Jag har suttit i en timme och läst vad vi skrivit, jag har kollat alla bilder på oss tillsammans. Jag borde verkligen inte göra det, jag borde verkligen radera allt. Men det är fan inte lätt. Jag har försökt radera men när jag väl skall trycka på ta bort så går det inte. Jag vill inte radera oss. Jag vill ha oss.

- Andell, säger: det blir inte mer rätt än johanna

...Johanna orkar inte mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0