- söndag kväll.

Jag börjar kl 12 imon så jag vill inte sova nu, men det finns fan ingenting att göra. Om jag somnar nu så kommer jag att sova för länge och då kommer jag ändå att vara trött imorgon.

Idag har jag kollat fyra filmer, jag har även ätit chips och dipp. Fast inte så mycket med tanke på att jag tänker mycket på min vikt nu när jag har gått upp. Jag såg crossroads, what womans wants, hot chick och twilight. Jag älskar verkligen twilight, jag såg den igår också. Speciellt då dom sitter på hennes rum och skall kyssas för första gången och dom bara kollar på varandra och andas jätte tungt och det går långsamt. Det påminner mig om något underbart, som jag tyvärr aldrig kommer uppleva igen.

Jag håller även på att rensa min dator, den är fylld med skitsaker som jag inte behöver. Men men, nu skall jag kolla färdigt på twilight och kanske någon mer film efteråt.
Peace out!


Massa mycke mer än mest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0