- söndag.

Gud vad mycket jag har nu! Har äntligen tagit tummen ur röven och skrivit in mig på vårddata. Så nu spenderar jag mina måndags eftermiddagar med Janni Läderbög i skolan, haha. Slutar tjugo över fyra på måndagar nu. Väldigt segt men det är ett måste! Nu kommer jag att få mina slutbetyg, yeees. Im proud of myself. Ofta jag tar extra kurser typ, haha.

Igår gjorde jag absolut ingenting, det var gött som fan att bara slappa! Och idag känner jag mig utvilad. Skall snart ta en härlig dusch så att jag är fräsh också. Hasse och Agge är iväg och köper chips och dipp. Janni har med sig filmer så det blir väl en mysig filmkväll idag! Börjar tolv imorgon så jag har lång tid på mig. Jag har märkt att jag tar det väldigt lugnt nu för tiden. Givetvis inte alltid men ofta. Och jag tror det är bra. Jag behöver inte vara ute och supa hela helgerna. Jag tar tid för mig själv och bara njuter! Kanon!

Nu skall jag in i duschen, peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0