- Tisdag dag.

Idag har jag varit med på idrotten, sjukt. Har inte varit med på år och dar men jag kan faktiskt erkänna att det var kul.. Vi hade powerwalk!
Jag var på donken idag med Jojo och Halldinen, Jojo gav mig maaat! Det var hur gott som helst. Efter det mötte vi sandra och hon köpte cigg till mig, hon är snäll! Sen gick vi tillbaka till skolan.
Förresten så försov jag mig idag, inte bra Johanna.

På lördag skall vi spela laserdom eller hur det stavas och vi måste vara minst 20 pers så om någon är intresserad så är det bara att höra av sig 0700484771. Då hyr vi hela skiten. Än så länge är det jag, erik, patrik, issa och mattias! Och kanske Jens om han har lust.

Just nu är jag hemma med Agge och Janni och agge tjatar på mig om finnar smittas, haha han är galen. Nu juckar han på henne också! Jag är sååå lycklig att Janni har kommit hem. Hon följde mig till bussen i morse, så jävla underbar. Jag älskar den tjejen, hon ställer fan alltid upp!

Jag saknar Nellie så grymt mycket och jag måste få träffa henne snart innan jag dör. Fattar inte ens vad som hänt, varför umgås vi inte!? Vi är ju bästa vänner! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Love you min stjärna.

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0