- Tisdag kväll.

Yeeeah, idag har jag lekt med Nellie! Hon är sööööt. Och jag träffade Sebbe som jag inte träffat på hundra år.
Jag har även varit i skolan, jag redovisade för hela klassen, helt galet sjukt. Men jag klarade det! Jag börjar få så sjukt mycket bättre självkänsla och självförtroende!

Efter skolan mötte jag Nellie på skrabbe så vi åkte till torget och sola och sen åt vi pizza, så jävla tjocka är vi, men det är fett värt det. Sen åkte vi hem till mig och typ slappa lite. Efter en stund åkte jag, Andreas, Sebbe och Nellie till Maxi så att Andreas kunde köpa cigg till mig. Efter det åkte vi hem och kolla film men ingen kolla klart filmen och jag tyckte det var tråkigt att kolla den ensam så jag gick till mitt rum istället och nu sitter jag här. Jag har ingen aning vad jag skall skriva men Sandra vill ha någonting att göra och hur kul är det då att läsa något ointressant?

Jag är ledsen Sandra men jag vet inget intressant att skriva om, det kommer väl någon annan gång!
peace out

Kommentarer
Postat av: sandrew

aw söt<3

2009-09-15 @ 23:45:11
URL: http://vasaduu.blogg.se/
Postat av: sandrew

hehheh söt<3

2009-09-16 @ 11:22:58
URL: http://vasaduu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0