- Torsdag morgon.

Har inte gått och lagt mig än, är inte trött för fem öre. Camar med Mattias, söt.

Igår var jag på bio med Janni och Agge, vi såg gamer eller vad den heter. Jag somnade efter en kvart och vaknade när filmen var slut, så jävla mig. Någon okänd gubbe bredvid mig sa till mig efteråt att jag har snarkat hela filmen, såå pinsam. Men den vart liksom konstig.
När vi kom hem så kom Erik och hämtade mig, vi åkte till Tony. Där var Mattias också! Vi spelade tv spel hur länge som helst. Vi var även inne i stan och åt mat. För ca en timme sedan åkte jag och Erik hem till honom så nu är jag här (:

Med tanke på vissa saker så har vi bestämt att vi ej skall spela laserdome på lördag.

Jag och erik skall kolla film nu tror jag, vi skall se män som hatar kvinnor! Alla säger att den är braig.
Vi tog massa bilder hemma hos Tony, haha jag ser mongo ut på alla! Men här är en på oss alla iaf.



Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0