- tre sjuka.

Det har hänt en del sjuka saker på sistone. Men jag är glad för det för jag har haft någonting att skratta åt.
Det är tre olika saker som jag väljer att ta upp. Jag börjar med det minst roliga och avslutar sedan med droppen som fick bägaren att rinna över.

1. Igår när jag åkte hem från skolan så var det ett gäng killar på vagn hållplatsen. Så när vagnen kom så gick jag på, vilket även dom gjorde. Men deras kompis visste inte riktigt vilken dörr han skulle välja så till slut stängdes dörrarna och han fick inte åka med.. MEN, då började han springa efter vagnen. Så alla skrattade åt honom. Han sprang efter vagnen hela vägen till centralen. Galen kille, men han gav mig ett leende på läpparna iallafall!

2. I söndags så satt jag och Nellie utanför mig och rökte, precis som vanligt. Vi satt och pratade om allt möjligt. Då, helt från ingenstans så rullade min mini barnvagn förbi. Det var absolut ingen som rörde den. Det var helt sjukt.

3. Detta är den sista saken.. Som jag skrev i ett tidigare inlägg från idag så har jag köpt en ny almanacka. Förut när jag var hemma hos Nellie så hade jag med mig båda mina almanackor så att jag kunde skriva av lite saker från min förra till den nya. När jag var färdig så skulle jag slänga den men hittade ingen papperskorg så Nellie sa att vi kunde slänga den på vägen hemifrån henne. Så när vi åkte iväg med mopeden bad hon mig hålla den, men jag sa nej. Jag vill absolut inte röra den, jag vill absolut inte se den. Jag vill absolut inte ha någonting med den att göra eftersom den innehåller saker jag absolut inte vill veta av. Så jag sa skarpt nej, nej, nej!! Så Nellie fick lägga den mellan hennes ben. Hon sparkade den av mopeden vid hennes långa raksträcka så den hamnade nästan i diket. Hon sa att jag aldrig kommer bli av med den och att den kommer förfölja mig, men jag vill verkligen inte veta av den. Så jag var lycklig att den var borta och vi åkte vidare. När vi kom hem till mig så ringde det på min mobil. Det var någon gubbe från hjälmavägen och jag blev nervös vilket jag alltid blir när det ringer okända människor. Då sa den jäveln att han har hittat min almanacka i ett dike!! Hur jävla sjukt är inte det? Hur jävla ofta händer det? Den jävla almanackan förföljer mig verkligen!! HAHAHA, men jag sa till han som ringde att han skulle slänga den. Och Nellie skrattar fortfarande trots att det var en timme sedan han ringde.


HAHA, aah.. det var sjukt! Hoppas någon gillar min nya design, skall fin putsa den lite någon dag men är väldigt nöjd med den!

PEeEeEace Out! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0