- walla jag svär.

Någon tönt hade kommenterat och skrivit fullll header. Haha okej, moget. Ännu mer moget att man inte ens kan skriva sitt namn. Men, vissa har inget liv.

Idag har jag haft en slapp dag i skolan. Jag började halv tio och hade geriatrik. För er som inte vet vad det är så är det sjukdomar som beror på ålderdom. Efter det hade jag rast i tre timmar så då gjorde vi klart inför redovisningen i morgon i psykiatrin. Därefter hade jag en lektion, psykosocialt och där kollade vi film. Filmen handlade om utsatta barn.. Ett barn som var ett år och hade blivit sexuellt utnyttjad av sin pappa. Fyfan, skär kuken av den jäveln tycker jag.

När jag stod på hållplatsen för att ta vagnen till skolan så stod det 5 snygga killar som var runt 20 år där, dom kom från stockholm, och mitt i allt så började dom steppa! Hur ofta händer det egentligen? Så sjukt. Men snygga var dom iallafall, det är väl huvudsaken.

Lilla söta Linnéa satt och väntade på mig när jag kom till skolan. Söt är hon. När jag skulle krama henne höll jag på att börja gråta! Så jag bestämde mig för att faktiskt vara snäll mot henne hela dagen. Fast jag råkade skrika Aspenfnask så att alla i bamba hörde...

Idag har jag solat med Janni, det var häärligt. Jag har målat mina och Nellies naglar, dom blev jätte fina. Nellie har lagat god mat till mig. Så nu sitter vi här och lyssnar på en skiva som jag och dom på mitt behandlingshem gjorde för hundra år sedan. Vi skall snart kolla på Sweeny Todd, eller hur den stavas. Fast nu vill jag ut och ta en innan-filmen-cigg. Bara så alla vet så vill Nellie det också.

Bloggar kanske sedan igen.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0