- Söndag kväll.

Har inte bloggat på länge nu. Mitt internet är fruktansvärt segt så har inte kommit in på bloggen. Men nu kom jag in!
Kan skriva lite om min helg!
I fredags så köpte jag och Sandra 3 liter vin av en kille som heter Jens. Så efter det åkte vi hem till mig och började dricka. Vi hade vårat vin och Nellie hade sin sprit. Så vi alla tre blev rätt packade. Det var mycket mycket folk hemma hos mig. Hasse hade kul och dansade med mig, Sebbe och Nellie. Haha söt. Efter ett tag så kom Erik och Patrik och hämtade mig. Då blev det slagsmål, hmm.. Så vi åkte hem till Patrik. Issa kom dit också! Och Mattias var också där. Jag hade riktigt roligt faktiskt. Så jävla dampiga är vi, sjukt.
I lördags var jag bakfull, inte skoj. Men jag kämpade mig igenom den. Så på kvällen började jag dricka igen. Sandras "kille" kom och hämtade oss för vi skulle på fest i kärra. Vi hade riktigt skoj och vi spelade öl spelet men alla var så efterblivna så det var jätte segt. Vid tolv tiden åkte jag därifrån för jag skulle hem till Patrik. Jag fick skjuts till backaplan. MIn mobil var död så jag fick låna av folk som väntade på vagnen. När jag kom till Patriks hållplats så tog jag tag i en kille och tvingade han att följa mig. Jag är ju sjukt mörkrädd. Så kom Patrik och Erik och vi gick hem till Patrik. Där drack vi öl antar jag, jag var sjukt full så jag minns typ inte. Jag och Erik gick till Sebbes lägenhet efter en stund. Vi kollade film och satt vid datorn, sedan gick vi och la oss.
Idag när jag vaknade så var jag faktiskt inte bakfull. Erik körde mig hem, jag duschade och åt och sånt. Sedan gick jag till Skrabbe och mötte Patrik och Mattias. Jag och Patrik åkte hem till honom och kollade film. Sen kom Erik dit också. Och till slut åkte vi och hämtade issa. Så vi satt och tjöta och sånt. Mys. Men nu är jag hemma. I min älskade säng. Haha.
Skall förmodligen sova nu, nattinatt.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0