- Knock you down

Jag har jätte tråkigt och borde egentligen sova vid den här tiden men jag är hur pigg som helst. Jag har ont i min mage, fast inte lika ont som förut. Jag hade så ont förut så jag spydde som en gris. Visste inte ens att man kunde spy så mycket. Men mådde mycket bättre efteråt. Jag börjar tjugo över åtta imorgon och slutar fyra. Hur segt som helst, orkar orkar verkligen inte. Men jag måste.. Och jag försöker hitta en låt som jag vill ha men vet fan inte vad den heter och det är sjukt frustrerande!

Jag och Nellie såg Sweeny Todd förut, den var bra faktiskt. Nellie gillar inte musikaler men hon tyckte att den var bra. Fast slutet var väldigt dåligt tycker jag, och det är ju faktiskt slutet som gör en film bra eller inte.

Imorgon är det fredag så jag hoppas att det händer något roligt. Vincent vill att jag skall träffa honom men jag skall vara med Nellie så det får bli en annan dag. Bobbo kommer hem imorgon så antagligen kommer det drickas mycket här hemma. Fast Hasse säger att vi skall gömma vinet för annars kommer han dricka upp det och så kommer han spy överallt, som vanligt! Janni följer med mig hem efter skolan i morgon, yeeeah! Nellie slutar 12 i morgon, fuskis.. Fast kl ett skall hon möta en muslim som vill köpa hennes skor, det är också rätt sjukt faktiskt. Fast det är bra för då har hon pengar.

Jag har slösat så sjukt mycket pengar den här månaden. Jag har gjort slut på 3000kr på mindre än två veckor! Hur fan lyckas jag? Så förut när jag skulle kolla hur mycket pengar jag har kvar så fick jag en chock. Jag trodde iallafall att jag skulle ha tusen kr. Men nänä, inte det inte. Fattig som en råtta är jag så jag får snåla resten av månaden.

I morgon skall jag ha redovisning i skolan! Jag gillar inte att redovis men det kommer kännas bra när det är över. Förut, haha så fult.. Mukhtar smsa och fråga om han fick vara med i min grupp och redovisa, och självklart får han det. Men jag tänkte sen varför han inte ville vara med dom andra killarna så jag frågade och då sa han att han vill ha bättre betyg. Det måste bara betyda en sak! Att han tycker att jag är duktig! Im proud of myself.


Jag är grymt kär i den här låten. Musik videon är grym. Stämmer så bra.
Keri Hilson - Knock you down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0