kasdbhnpdöMNökm ECVBLQD

Det är så underbart att ha Erik här. Det är så underbart när han ligger i min säng, när jag ligger bredvid honom, när han kysser mig och när han håller om mig... Jag älskar honom mer än allt.

Det börjar gå bättre i skolan nu, är där mer ofta och jag gör alla uppgifter som skall lämnas in. Jag får bra betyg på proven. Skall prata med syon också om att plugga vidare, vet inte riktigt hur jag skall göra. Måste även prata med Gisella (hon som fixar praktikplatser), för jag vet inte om jag skall göra social omsorg praktiken först eller psykiatri praktiken.. Hmm...

Jag och Sandra umgås inte lika mycket längre, dt tycker jag är synd.. Jag umgås typ inte med någon längre, bara mig själv. Men jag kan iförsig roa mig ändå. Det är skönt att vara ensam ibland faktiskt.

Nu skall jag kolla film och gosa med min älskling.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0