- HEHEHEHE

YEAH, äntligen tog jag tummen ur röven och loggade in på min blogg! Men vad skall man nu då börja skriva om när det faktiskt har hänt tusentals saker sen jag bloggade sist?

Jag tog studenten förra veckan! Fy fan vad jag är bra. Vill tacka alla som kom på min student, och mest av allt vill jag tacka min pojkvän. Du är så otroligt jävla grym helt enkelt, du fixade allt och du gjorde min dag till den bästa.
Måste då även skriva att jag tog studenten på min och Eriks 8 månaders dag!

För 8 månader sedan trodde jag aldrig att det skulle hålla mellan oss. Jag trodde att jag levde i någon slags önskedröm som absolut inte skulle kunna få ett lyckligt slut. Men nu efter åtta månader så känns det helt underbart att vara din flickvän. Jag visste inte ens att det fanns så här bra förhållanden. Åh, jag skulle vilja hålla om dig nu! Men det får jag göra sen när du kommer hem! Då får jag dig helt för mig själv, helt underbart verkligen!

Nu har jag fått numret av Adde till resurs, ska snart ringa dit och söka jobb. HÅLL TUMMARNA!

Någon dag denna veckan ska vi åka och kolla på en illervalp och välja ut vilken vi vill ha, sötsötsöt. Jag längtar otroligt mycket verkligen!

På torsdag ska jag även på soc möte ang vart jag ska bo någonstans nu. Men Heléne som jag bor hos nu ringde nyss och sa att hon har pratat med soc idag och dom vill att jag ska bo kvar hos henne över sommaren iallafall. Visst, det är absolut inga problem för mig att bo hos henne över sommaren, men varför ska dom ha ett möte med mig när dom redan har bestämt allt? Sjukt irriterande att dom inte kan fråga mig först vad jag vill.

Förresten så ska jag fortsätta plugga efter sommaren. Jag ska börja på angeredsgymnasiet för att plugga svenska b, engelska b och matte b. Kommer säkert gå svin bra tror jag, speciellt när jag då slipper ha en massa krävande vårdämnen samtidigt som kidnappar all min energi.

Jag älskar Erik Andersson. Min alldeles egna Erik. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0