16 Juni 2010

Nu har jag precis vaknat ur min morgon koma. Gjorde nämligen lite kaffe åt mig själv och tog en cigg också så nu känner jag mig pigg och kry. Är just nu hemma hos Erik men han är på jobbet. Skall snart åka hem till mig och förmodligen tvinga Heléne att spela skipo med mig eller vad det heter, det är iallafall ett jätte roligt kortspel som jag spelade igår och anledningen till att jag tycker om det är för att jag vann, He he.

I måndags var jag i ullared med eriks mor, far och lillasyster. Det var jätte trevligt! Dom hämtade mig tidigt på morgonen så både jag och alice sov i bilen på vägen dit. När vi kom dit så fikade vi lite, jag fick en smörgås med stekt ägg på, så jävla gott. Sen gick jag och Alice iväg själva och kollade på massa kläder och andra prylar.
Jag köpte: Underkläder till både mig och Erik, shorts till mig, shorts till erik, två linnen, bikini, gardiner, sängkläder, en brödkniv, två ramar, ögonbryns färg, deo, nagelfil, hudkräm, tandkräm, ansiktsmask, ansiktsrengöring, makrillfilé, mineralblock till råttorna och godis till råttorna. Köpte säkert mer saker men inget som jag kommer på just nu. Efter vi hade handlat så gick vi till burgerking för att äta. Jag och Catrin (Eriks mor) skulle bära dom där korgarna man får maten i och det typ rann fett under dom :o så jävla vidrigt!!!

På lördag åker jag och Erik till the reef i danmark, jag längtar otroligt mycket! Skall bli superduper mysigt. Jag har verkligen världens bästa pojkvän och jag älskar honom så otroligt mycket :o skall bli helt underbart att åka iväg med honom.

Nu kan jag inte skriva mer för helt plötsligt ändrades mina planer inför dagen, säkert skoj.

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0