28 juni 2010

Fan vad tiden går långsamt när man längtar efter något! Tyckte att tiden gick långsamt innan, men nu tar det en timme för minutvisaren att flytta sig ett litet steg.
Helgen har varit lång och mysig. I fredags var det midsommar! Firade midsommar med Erik, vi åkte hem till hans familj och firade den med dom. Det var mysigt och trevligt och massa god MAT!
I lördags gick jag och Erik ut och solade i flera timmar, vi båda hade skadeglädje åt alla stackars människor som var bakfulla på midsommardagen, hihi. Vi gick en sväng till affären och sen tillbaka hem och lagade mat tillsammans!
Igår tog vi det lugnt och kollade på några filmer, vi såg en film som hette edge of darkness som var svinbra!

Nu är Erik på jobbet, åh vad jag längtar efter honom! Men snart skall jag iväg till minimaria så dagen kommer gå lite fortare eftersom jag har någonting att göra.

Läste typ hela Jannis blogg igår, har knappt läst den innan men igår bara jag gick in på den av någon knasig anledning. Såg att hon hade skrivit om mig i några inlägg, så jävla gulligt skrivet! Skulle vilja ge henne en bamsekram just nu bara för att hon är så söt.

Jag har även kommit på att när råttorna springer i hjulet som dom har i sin bur så låter det som att vi har ett helt zoo fullt med fåglar här hemma :o det är lite konstigt iförsig.
Godis har blivit jätte pigg sen jag köpte ett mineralblock till henne i ullared! Hon behövde nog det!

Nä nu ska jag snabba mig in i duschen för jag måste ta bussen om en timme. Det är fint väder ute idag, jätte soligt! Ska ta på mig shorts eller något så jag får lite färg på benen :$

Erik, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0