Dag 02 - Mina föräldrar

MAMMA

Yvonne Johansson
1959 - 2001

Min mamma var en underbar mamma. Hon hade sina brister men det är mänskligt. Hon tog alltid hand om alla andra före sig själv. Jag saknar henne väldigt mycket, men jag har börjat lära mig att leva utan henne. Jag vet innerst inne att hon har det mycket bättre där hon är nu. Hon har funnit sin inre frid.

Jag vet att min mamma alltid gjorde sitt bästa för att vi skulle ha det bra.

PAPPA

Stefan Hallberg
1968 - 2006

Innan min pappa dog så fick vi en väldigt bra kontakt. Vi pratade i telefon varje dag och började lära känna varandra. Jag är glad att jag hann lära känna honom innan han dog. Min pappa mådde verkligen inte bra, hans liv var ett rent helvete. Så jag är väldigt glad att han hittade en bättre plats, att han till slut fick somna in och må bra igen.

Jag vet att min pappa innerst inne alltid prioriterade mig och min bror i första hand.

Jag saknar hans röst.. Det lät så tryggt när han pratade med mig. Jag kan fortfarande höra hur han säger mitt namn, det är underbart.


Det var allt jag ville berätta om mina föräldrar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0