Dag 03 - Min pojkvän

POJKVÄN
FÄSTMAN
ÄLSKARE
LIVSKAMRAT
BÄSTA VÄN


Det är bara några få av dom många beskrivningarna som finns på Erik. Han är så mycket mer för mig än bara min pojkvän. Jag trivs så otroligt bra med honom. Jag kan dansa omkring, jag kan sjunga hur högt som helst, jag kan försöka vara rolig utan att lyckas.. Helt utan att skämmas!

Jag vill vara Eriks föralltid. Jag kan verkligen tänka mig hur otroligt obekvämt tråkigt jag skulle ha det utan honom. Det är ju han som får mig att skratta!

Jag mår så bra tillsammans med honom. Jag känner mig vacker och speciell. För varje dag som går så mår jag bättre och bättre. För varje dag som går så känner jag mig tryggare och tryggare.
Erik är min trygghet. 

Jag ser verkligen fram emot ett helt liv med honom! Det kommer bli så spännande, roligt och underbart! Jag känner mig helt manisk när jag tänker på det! 

Erik är definitivt det bästa som någonsin hänt mig. Det är så sjukt perfekt att vi fann varandra.
Vi är verkligen gjorda för varandra.



Erik Andersson <3 Johanna Hallberg
Blev tillsammans 1/10-2009
Förlovade 1/10-2010

Jag älskar min pojkvän

Du är min skatt, mitt liv och mitt allt.
Du är min glädje <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0