SnusmusErik <3

Idag har varit en lång och långsam dag, men jag tycker ändå att den har varit bättre än dom flesta.
I morse kom min älskade vän Janni hem till mig. Vi drack kaffe och satt och tjöta om allt och ingenting och det var väldigt mysigt. Efter en stund skulle Janni gå till ica maxi och träffa en kompis, så då följde jag och totte henne halva vägen. På hemvägen fick totte gå runt och mysa i gräset en hel del, haha fan vad han ålade sig!!

Idag har jag lagat kasslergratäng som jag och Erik skall njuta av när han kommer hem från sin målarkurs! Jag hoppas verkligen det blir lika gott som jag har föreställt mig.
Jag saknar Erik massor, men han kommer hem om en liten liten stund.

Just nu ligger Totte under sängen och sover, han har legat där länge idag. Han vaknar bara när han skall upp på lådan men sen går han tillbaka under sängen igen. Söt

NÄ NU FÅR MIN ÄLSKADE FÄSTMAN KOMMA HEM OCH KYSSA MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0