- Johanna Hallberg.

Idag är jag ledig. När jag är ledig så brukar det inte finnas så speciellt mycket att göra på dagarna förutom att ha tråkigt och vänta på att Erik skall komma hem ifrån jobbet.

Men idag när jag vaknade så kom jag helt plötsligt på att idag har jag chansen att sätta mig ner i lugn och ro och fixa designen på min blogg. Jag har ju inte velat skriva på min blogg för det är verkligen inte inbjudande när designen är urtråkig. Men nu skriver jag ett inlägg eftersom lusten kom tillbaka efter att jag gjort i ordning den!! 

Det är fortfarande mycket kvar att ändra men nu när jag har suttit ner i några timmar så är jag ändå hyffsat nöjd! 

Jag har ju som sagt inte skrivit på ett tag.. Men nu skall det bli bättring på det! 

Jag har precis börjat praktisera efter ett alldeles för långt sommarlov. Nu praktiserar jag på beroendekliniken på östra sjukhuset och jag trivs där otroligt bra! Det yrket passar mig perfekt och jag skall försöka få in en fot där.
Om ca två veckor börjar jag skolan igen.. Har några ämnen som jag behöver plugga upp så därför valde jag att fortsätta en termin till. Så jag beräknas vara färdig i december. 

Denna helgen som varit så har jag haft det helt underbart. I fredags var jag och Erik ensamma och njöt av en härlig fredagskväll. I lördags var vi hemma hos Eriks storasyster och firade hennes födelsedag, vi fick grymt god mat! I söndags var jag, Erik och två kompisar på Liseberg. Det var roligt eftersom varken jag eller Erik varit där på flera år! Ja, det var en helmysig helg helt enkelt. 

Igår sålde vi våra råttor eftersom vi inte har tid med dom längre nu när vi skaffat iller. Det är lite sorgligt faktiskt. Men jag tror dom kommer ha det jätte bra nu men tanke på att det var små barn i den familjen som förmodligen kommer ge dom rätt mycket uppmärksamhet. 

Men vi har åtminstone kvar lilla Godis. Så nu har vi en ökenråtta och en iller! 

Förra veckan hjälpte jag Robban och Sandra att flytta till deras nya lägenhet, helvete vad stor den var! Jag tror verkligen att det var på tiden för dom att skaffa egen lägenhet och jag tror att dom kommer ha det jätte bra tillsammans. 
Jag är verkligen glad att mina bröder har så bra flickvänner nu, och det är en stor fördel att vara bästa kompis med deras tjejer för då slipper man oroa sig! 

Jag skall vilken dag som helst ta mitt pick och pack och ändra min adress hem till Erik. Även om jag i princip redan bor hos honom så är det riktigt pirrigt att flytta ihop på riktigt. Men jag är otroligt glad att jag har världens bästa pojkvän. Han är min stjärnvinst helt enkelt! 

Det var riktigt lurigt i vårat förhållande från början, men nu har vi snart varit ett par i ett helt år. Ett helt underbart år. Jag är så oerhört lycklig och tacksam över att få dela mitt liv med honom. Han är vackrast på både insidan och utsidan. Han är min allra bästa vän och han är verkligen perfekt för mig. Jag skall ta vara på honom och älska honom i resten av mitt liv. Han är värd allt. <3

/ Johanna Hallberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0