Ännu en ledig dag..

Ännu en ledig dag.. Fast denna dagen blir nog rätt så okej faktiskt. Ska förmodligen åka hem till Sandra sen och leka lite i hennes nya lägenhet, se hur fint dom gjort det osv. Sen skall jag träffa Erik när han har slutat jobbet! Mysigt.

Hyrde film igår, i love you phillip morris. Den var helt okej men en aning långtråkig faktiskt. Inte en film man ser flera gånger i rad. Det som var bäst var att den är en sann historia.

Igår var lilla Alice här, hon åkte hit medan jag var iväg på ärenden och sen mötte hon mig när jag kom hem. Hon hade varit ute med lilla Totte! Vilken snäll faster den lilla illerpojken har!

På tal om toblerone igår så har vi kommit fram till att han hade klättrat upp i Eriks väska som hängde i hallen och tagit den därifrån! Jag tror våran iller är klemptoman.

I morse fick jag det finaste underbaraste smset från Erik, herregud jag blev nästan tårögd. Det stod såhär:

"Ingen kan älska någon så mycket som jag älskar dig även ifall jag är dålig på att visa det ibland. Du vet, jag finner inte ord på hur underbar du är, hur fin du är på både insidan och utsidan, speciellt mot mig :) Du får mig att känna mig speciell. Liksom du är ju faktiskt bara min, hur speciell är jag inte då ;) Du gör jorden till en mycket bättre plats, och du gör mitt liv värt att leva... och du är min <3 Jag gör vad som helst för dig, för oss. Jag vill verkligen att det alltid ska vara vi och inget får ta dig ifrån mig, för vad gör jag då? Åh du är så vacker! Tänker på dig jämt, åh du är ju så vacker! Så otrolig vacker! Så snygg, så söt, charmig, så sexig, het. Du har allt, både utseende och personlighet som passar mig som handen i handsken! Johanna du är min stjärnvinst <3"


Hihi, jösses vad glad jag blev. Vet inte ens vad jag skall svara på det smset. Finns inga ord.
Erik, du vet att jag vill vara din föralltid, att vi är perfekta för varandra! Du vet att jag älskar dig mer och mer för varje dag som går. Det finns bara du för mig, du är the one and only! Jag har aldrig älskat på riktigt innan, men dig älskar jag verkligen, och det är äkta känslor. Du är min allra bästa vän och det bästa som hänt mig!

/ Johanna

mina pojkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0