Det blev som det blev när det inte blev som det skulle

Idag har jag varit och röstat. Jag tycker att allt tjöt om det här valet skall bli så otroligt skönt att slippa. Jag förstår mycket väl att det är en stor grej om vilka som skall styra sverige med mera.. men varför inte bara få hem en lapp där man kryssar för och sen skickar tillbaka? Är så glad att det är gjort och nu får man helt enkelt bara hoppas på det bästa!

Förresten har jag blivit anställd där jag har haft min praktik. =D Anställningen tar ca två veckor så efter det kan jag förmodligen börja arbeta inom bemanningen! Är otroligt glad och stolt över mig själv.

Hela denna helgen har jag och Erik varit hemma hos Eriks kompis Anders och fixat hans väggar. Det har väl varit helt okej och så, men världens roligaste helg har jag inte haft. Erik är där idag igen och spacklar, men jag är otroligt glad över att jag slipper och jag skall åka dit och dra min pojkvän hem i örat om han inte kommer snart. Är inte alls roligt att sitta hemma helt ensam..

Har varit hemma hos Heléne idag och packat lite grejer. Fick inte med mig något hem till Erik förutom post, men imon skall Heléna ta åtminstone hälften av mina saker och köra dom hem till Erik. Alltså kläder och lite sådant! Skall bli skönt sen när alla mina saker är här så man slipper detta alltså..

Nu skall jag göra lite te och mysa framför tvn.
Hoppas alla har röstat rätt och att alla har en mysig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0