I love you, i really really do. Erik <3

Idag har jag städat, städat och städat hela dagen lång. Har även städat i min garderob så att jag kunde få in dom kläderna Heléne kom med idag, men jag fick fan inte in dom ändå och det finns inga galgar så man kan inte hänga upp dom.. ÅH!!

Men nu är det iallafall hyffsat rent. Ställde även in glasen jag fick av Eriks storasyster på min student, ställde dom i skåpet bredvid tvn och det blev jätte fint.

Nu däremot tänker jag inte städa mer, är så otroligt förkyld så det känns som jag har hostat sönder mina lungor.. Sitter konstant och suger på två halstabletter samtidigt.. Får hoppas på att det går över snart.
Om en liten stund skall jag laga mat, Erik kommer ju hem vid halv sex och då vill jag att maten skall vara klar så att han kan äta direkt för han brukar alltid vara hungrig när han kommer hem.

Idag har jag hyrt film. Hyrde gamer. Ja jag vet att den är gammal och att alla har sett den typ. Jag "såg" den på bio med Agge och Janni men jag sov hela filmen så minns inte en sekund utav den, och just därför vill jag se den igen.
Har för mig att Erik inte har sett den heller, har ingen aning.

Har även köpt hallonsoda idag =D Wiiiie!! Det är så otroligt gott.. Saknar ioförsig att dricka fanta men kan köpa en någon annan dag..

Igår var jag hemma hos Janni en stund. Det var mysigt att sitta och tjöta med henne. Sen kom Alex, Viktor och Offer dit så satt jag, Janni och Offer och tjöta tills jag gick hem. Tyvärr var inte min bror där, men det var för att han skulle träffa Peter (min andra storebror), för dom kan ju uppenbarligen bara umgås utan mig. Jätte skoj att det är så när Peter faktiskt bor i sthlm och vi aldrig träffas, men men..

Nu skall jag ta en cigg, och alldeles strax skall jag börja med maten. Det kommer bli mummsfillibabba!!

JAG ÄLSKAR ERIK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0