Praktisera!! <3

Så skönt. Skall praktisera varje dag från idag till nästa fredag. Skall bli skönt att ha något att göra.
Idag börjar jag halv ett och slutar vid nio i kväll. Hinner nog inte göra så jätte mycket denna helgen men det är helt okej, bara jag slipper sitta hemma hela tiden.

Skall typ börja göra mig ordning nu. =) Det enda som är tråkigt är att det tar en timme med buss för att åka till praktiken.. Men idag skall jag faktiskt åka lite tidigare så skall jag hoppa av en bit ifrån och promenera dit, då kan jag även röka på vägen. Så jobbigt att man ej får röka på sjukhusområdet!

Hade jag inte haft något att göra idag så hade jag nog hängt mig. Det är så sjukt tråkigt att bara sitta hemma..
Igår hade jag däremot skoj. Var ju hemma hos Sandra igår. Svampen i terrariet har ännu inte identifierats men robban skulle tydligen ta ut den därifrån idag och försöka komma på vad det är.
Haha jag har drömt om att jag varit på värsta "svamp museet", :o Så sjukt. Det var helt magiska svampar där som lyste och allt, och jag var den enda som var intresserad utav dom så jag var inne i det rummet helt ensam och när min museum biljett hade gått ut råkade jag bli inlåst där :o
Sen helt plötsligt tog jag min bil och packade alla mina saker och åkte till lysekil.. Fast när jag kom fram till lysekil visade det sig att min bil egentligen var en trehjuling, alltså en liten cykel sån man hade när man var liten med ett mini flak därbak.. haha, men den hade motor iallafall. Och alla i lysekil var imponerade för att den gick så fort :o
Ja, man drömmer rätt så sjuka saker, däremot blev jag rätt arg när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm :(

Ha en bra dag!
Johanna Hallberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0