Trevlig dag!

Har varit en trevlig dag. Åkte till hisingen förut för att träffa Sandra. Vi gick och hämtade ut hennes internet.
Inne i deras ödlas terrarium så har det växt en svamp, så vi har länge försökt identifiera den svampen men den går inte att hitta någonstans.
Jessica kom över en sväng också, hon tog med sig sin hund. Fyfan vad stor han har blivit, jag var lite rädd för honom.. Märkte att han var jätte snäll men problemet är att han är så stor.

Jag, Jessica och Sandra satt och tjötade i några timmar om allt och ingenting, det var mycket trevligt.

Robban kom hem efter en stund också, så efter ett litet tag körde han mig hem, väldigt snällt tycker jag. Orkade verkligen inte sätta mig på en buss därifrån eftersom man måste byta 17 gånger.

Tänkte åka hem så snabbt som möjligt så att jag kunde vara med Erik så mycket som möjligt idag eftersom han jobbar dag imon och jag kommer kväll så vi kommer inte ses knappt något alls imon, men han är ju inte hemma.. Och han svarar inte på sin mobil.

Jag funderar på att laga lite mat till mig, ta en härlig dusch och sedan gå och lägga mig.

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0