I nöd och lust!

Erik Andersson
Du är lyckan, kärleken och meningen med livet!



Jag har aldrig varit så lycklig som jag är just nu. Allt tack vare att jag har världens bästa pojkvän!
Erik, du har förändrat mitt liv så oerhört mycket. Du har tagit mig från botten till toppen.
Jag kommer förevigt vara dig tacksam för allt du har gjort för mig. Du har fått mig att älska mig själv,
och det är ovärderligt.


Jag lovar att för alltid vara dig trogen, jag lovar att älska dig i nöd och lust, i medgång och motgång.
Inte ens döden kommer kunna skilja oss åt.



Idag har jag varit hemma hos Sandra. Vi satt och tjötade och kollade lite på tv. Efter det åkte jag på soc möte som gick väldigt bra. När det var slut så gick jag till backaplan och där mötte jag min älskade pojkvän som hade gått från jobbet en timme tidigare för att kunna vara med mig en stund innan han skulle på sin målarkurs. <3
Nu sitter jag här hemma och kollar på finalen på biggest loser. Alla har blivit smala och vackra. Människor som klarar av att gå ner så mycket är väldigt väldigt starka tycker jag! =)

Om en timme ungefär kommer Erik hem. Längtar massor tills jag får ligga och mysa med honom! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0